January 24, 2009

bisag unsa ray trip

Masi natakdan ra ko sa imung pagbinisaya sa blog.

Ako self confessed " not so guro" sa CEBUANO style na pagbinisaya. Natao ko diri sa Cebu apan nagdaku ako sa Mangagoy. I left my heart in Mangagoy. Sukad pa sa akong pagkabata hmmm gikan grade one 1 handtud 2nd year highschool didto ko nagstay sa Mangagoy, Bislig. Pero katong nag grade two namalhin na pud mi diri Cebu hoping ari na unta ko magpadayon ug iskwela ug sa dihang nibalik mi sa Mangagoy pag grade 3 nako. Mao ako, makaingon ko, akong stinuryahan namix jud sa duha ka lugar nga ako nadak-an.

Ako mga amiga matinga man nako nano kuno mura ko ug addict kaayu ug blog blog. Bitaw. Natakdan ra sad ko sa akong maabilidad musuwat na cousin na si Patice a.k.a Paciang by her friends. Sauna nagXanga mi. Then she switched to Livejournal, dayon sa Multiply. Right now, sa multiply na ko magstalk niya. STALKER BAYA KO. But I won't bite those peole I stalk. hahaha! Nanu diay kung malingaw ko ug basa basa about sa ilang life. Ikaw di man tingali ka hilig, okay ra sad. Way magbuot nimu. Hahaha..

Kpop. What can I say about Kpop? Ah, ang start pud ana kay katong gipahuwam ko sa akong ka-major na si Lorie sa katong taga Sociology department pa ko. Iya ko gipahulos atong iyang burned CDs sa My Name is Kim Sam Soon. Dayon ato, nakakita man ko sa Credits at the end of evey episodes. Soompi.com may nakabutang, with the net around me, as well the the internet cafe na mao ra jud tawn akong sandalan sauna, napadpad ko sa SOOMPI.COM/FORUMS. Mao didto ko na nurture sa ilang cultura didto. MGA KPOP ADDICT. Yes, I am a self confessed kpop addict. Di jud na nako ikalimud. Dili jud kay it has been my hobby na jud. Sa mga natakdan usab nako, MABUHAY SI TINGTING!

Sa akong pagka-EMO. Diha! EMO diay ko? Di baya. Hahaha! Mahilig lang jud tingali ko magdrama kay di man kaayo ko magtabi tabi about sa akong personal life. Sa pagtunga anang text text, ug unli texting, aw makaeksena jud kog drama nimu. Ug ikaw na nagbasa ani, tagai kog number nimu bi kay magchika ta. hahaha! CHIKA RA MAY KUWANG NAKO BA.

Music. MY LABS.

DOGS, PUPPIES...akong mga besfriends. Thank God they do exist.

FAMILY...my sandalan and my armor. hahaha!


igit ang kanunay na akong masulti. igit ue! cathy man... hahahaha as usual natakdan na sad ko. hahahahahahahahahaha ;p

THIS ENTRY WAS COPIED AND PASTED FROM MY FRIENDSTER BLOG

http://beetina.blog.friendster.com